მიუხედავად იმისა, რომ დილიდან წვიმდა და ციოდა კიდეც, მაინც გადავწყვიტე


სახლში არ ვყოფილიყავი და სასერნოდ გავედი...

საოცარი სუნი იდგა ირგვლივ, სველი ბალახის და მიწის...
საოცრება მოხდა, წვიმამ გადაიღო და მზემაც გამოანათა... მართალია ძუნწად გაიმეტა სითბო და სხივები, მაგრამ მაინც გამიხარდა მისი გამოჩენა....
სასწრაფოდ ჩემი პარკისკენ გავეშურე, უკვე დიდი ხანია მინდა მისი ფოტოების აქ დადება...
თუმცა უჩვეულოდ ცარიელი იყო... მთელი დღის წვიმამ მოადუნა ადამინები და საღმოს უკვე გამოსვლა დაეზარათ... სამაგიეროდ მე გავერთე კარგად, ჩემს საქანელაზეც შემოვკუპდი და რამოდენიმე ფოტოც გადავიღე...

ეს ჩემი ტრამვაის გაჩერებაა...



ეს კიდევ პარკიიი... მზიან დღეებში აქ ძალიან ბევრი ხალხია, თავისუფალ ადგილს ძნელად ნახავთ, სტუდენტებს გამოაქვთ წიგნები, კონსპექტები.. გაშლიან პლედებს პირდაპირ მინდორზე და მზეს მიფიცხებულები ემზადებიან გამოცდებისთვის, ან უბრალოდ საუბრობენ ხოლმე







ხის კონსტრუქციები ბავშვებისთვის...









ეს კიდევ ჩემი საქანელა... სანამ შემოვსკუპდებოდი :)



ეს კიდევ შემოსკუპების შემდეგ :)



დაღამდა... სახლში წასვლის დროა